• حضور پایه‌گذار پارک‌های علم و فناوری ایران در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار تهران

  • ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران در مصلای امام خمینی (ره) حضور پررنگی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (20 تا 22 آذرماه) در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه که با شعار «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» برگزار می‌شود، 9300 متر مربع فضا در اختیار بخش‌های مختلف اکوسیستم فناوری و نوآوری شامل پارک‌های علم و فناوری، بخش خصوصی، مؤسسات و پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز به دلیل جایگاه خود در نقش‌آفرینی جدی برای اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور در این دوره از نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت. پاویون این شهرک با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از ساعت 9 تا 19 در سالن شماره ۲، غرفه ۲۳ مصلای بزرگ امام خمینی پذیرای بازدیدکنندگان است.

این شهرک از مدیران عامل صنایع بزرگ، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان، نخبگان، مسئولان سازمان‌های اجرایی و خبرنگاران برای بازدید از این پاویون و دستاوردهای پژوهشی و فناورانه شرکت‌های مستقر در آن دعوت می‌کند.

گفتنی است رخدادهای پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این نمایشگاه به صورت زنده از کانال آپارات شهرک با نشانی http://www.aparat.com/istt.ir/live پخش می‌شود.

تعداد بازدید : ۳۶۷      تاریخ: 1402/09/19

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت